Om meg

Bildet mitt
Mitt navn er Tony, og jeg har startet denne bloggen fordi det tydeligvis er blitt hipt igjen, samt at jeg er desperat etter annet tidsfordriv enn ex.phil og Final Fantasy Tactics Advance. Ja, også kan man ikke ha Mac uten å være hipsterblogger som vier sitt liv til å skrive kvasi-ironiske innlegg om hvor kult det er å blogge.

mandag 20. oktober 2008

Jeg er ingen hykler

Jeg føler virkelig ikke for å skrive noe her for tiden. Noen ganger får jeg glupe ideer som jeg planlegger å materialisere i et blogginnlegg, men disse ideene forsvinner som HIV-rammede barn i Nigeria lenge før jeg faktisk får meg til å skrive. Råtner bort i intet, kun for å bli erstattet av nye ideer/HIV-barn senere. Dette er kanskje like greit, da det ikke akkurat er mange som bryr seg allikevel. 

Jeg kan jo nevne hvordan det er å bo i Oslo. Det er helt greit. Og jeg bruker overraskende lite penger, til tross for at jeg kjøper et par CDer i uka. Muligens fordi jeg ikke bruker så mye penger på andre ting. Jeg har blant annet bestemt meg for å ikke kjøpe alle bøkene jeg trenger. Satser heller på at jeg får eksamen i en av de bøkene jeg har kjøpt. Ah, det er digg å være student. Spesielt når det snart er oktoberfest her. Koz.

Ja, også til deg, Niels: Niggerblogg på niggerengelsk. Takk.

1 kommentar:

Niels sa...

I love you Tony. :)