Om meg

Bildet mitt
Mitt navn er Tony, og jeg har startet denne bloggen fordi det tydeligvis er blitt hipt igjen, samt at jeg er desperat etter annet tidsfordriv enn ex.phil og Final Fantasy Tactics Advance. Ja, også kan man ikke ha Mac uten å være hipsterblogger som vier sitt liv til å skrive kvasi-ironiske innlegg om hvor kult det er å blogge.

søndag 28. september 2008

Karsten

Da jeg våknet i sted, var det en tanke som slo meg som lyn fra klar himmel. Dvs. at det ikke egentlig var noen foranledning for denne bestemte tanken. Det begynner å bli en stund siden siste gang jeg satte min fot på Eidsvoll videregående skole, men ikke før i dag slo det meg at jeg savner visse ting fra de tre årene jeg befant meg der. En av disse tingene, eller snarere personene, er Karsten. Jeg bestemte meg derfor for å skrive et blogginnlegg til ære for Karsten. Eller, nei, et blogginnlegg er ikke bra nok en storhet som Karsten. Et dikt passer mye bedre:

Jeg savner deg Karsten
Slik bølgene slår mot kystens klipper slår hjertet mitt for deg
Karsten jeg savner deg virkelig
Ditt røde hår var som et signallys i min mørke verden
Et signallys som sa: Alt går bra
Jeg elsker deg Karsten


5 kommentarer:

Nina L sa...

Omg. Nå fikk jeg lyst til å skrive en sonnet til den jeg savner mest fra videregående:

Liv <3

Tony sa...

Liv fortjener ikke annen tekst enn en nekrolog.

Anonym sa...

Burde vært "mitt hjerte" i steden for "hjertet mitt". Trodde bedre om deg Tony.

Tony sa...

Sier hvem? I diktets form hadde "mitt hjerte" brutt med rytmen. SÅDETSÅ

Anonym sa...

TULL